nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Kadoelen, Nederland van Daan Havermans - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Kadoelen, Nederland van Daan Havermans - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen!

Blijf op de hoogte en volg Daan

18 Oktober 2013 | Nederland, Kadoelen

Zo eindelijk is het dan bijna zover! Na een paar maanden die ongelofelijk snel voorbij zijn gegaan, vertrek ik morgen naar Oeganda! 2 maanden stage en een maand reizen! Ongetwijfeld een ongelofelijke ervaring!

Vandaag was nog een heerlijke stress dag, maar volgens mij zit alles nu toch echt in m'n tas! Vanavond een rustig avondje gehad, met net m'n laatste potje fifa en een lekker wijntje met m'n huisgenoten.

Morgen vroeg op, waarna m'n ouders me ophalen en naar Schiphol brengen. Daar wachten een paar klasgenootjes op, waarna we samen naar Entebbe vliegen via Istanbul. Een lange vlucht, maar dat overleven we wel!

Ik heb er ongelofelijk veel zin in, maar vind het ook heel erg spannend! Maar nu lekker slapen!

Eerste en laatste bericht vanuit A'dam, m'n volgende is vanuit Oeganda!

Grtzzzz, Daan

  • 18 Oktober 2013 - 22:02

    Anne-Mieke Sengers:

    Hoi Daan,
    Hoop dat je een goede reis gehad hebt!
    Geniet met volle teugen van dit fantastische avontuur!!!!
    Veel liefs, je moeke

  • 24 Oktober 2013 - 23:00

    Nol Havermans Privé:

    Hallo Daan,

    We kijken nieuwsgierig regelmatig naar je blog, maar kennelijk nog geen internetcontact, want er zijn geen nieuwe verhalen. Nu bijna een week onderweg. Al gewend aan de afrikaanse omstandigheden? leuke kinderen?

    Groet,

    Nol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kadoelen

Daan

Ik ga voor 3 maanden naar Oeganda, waarvan ik twee maanden stage ga lopen bij Another Life International in Kampala en Luwero. Deze stage is onderdeel van de minor Werken in Ontwikkelingslanden aan de Hogeschool van Amsterdam. Op dat blog hou ik wekelijks mijn vorderingen bij.

Actief sinds 15 Okt. 2013
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 5673

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 17 Januari 2014

Stage en Reis Oeganda

15 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: